Kontakt:(+421) 917 066 605

Email:info@caminga.sk

Ako funguje stránka caminga.sk?

Stránka caminga.sk spája ľudí, ktorí si chcú privyrobiť poskytovaním domácich prác (zákazníci) s ľuďmi, ktorí sú im ochotní túto činnosť prenechať (gazdinky). Týmito službami sú pranie, žehlenie alebo kombinácia oboch.

Ako sa môžem registrovať/prihlásiť na stránku?

V pravom hornom rohu využitím tlačítka "Registrácia" prípadne na linku https://www.caminga.sk/Account/Register. Podobne to funguje aj s prihlásením s tlačítkom „prihlásenie.“

Čo mám brať na zreteľ po registrácii na stránku?

Prečítať si podklady na nasledujúcich odkazoch:

Môžem byť iba zákazníkom alebo aj poskytovateľom služby?

Každý môže byť buď gazdinkou alebo zákazníkom. V prípade, že chce byť gazdinkou, musí spĺňať podmienky podľa VOP v sekcii zmluvné podmienky https://www.caminga.sk/Policy. Gazdinkami aj zákazníkmi môže byť nielen fyzická, ale aj právnická osoba.

Akou pracovnou formou práca funguje?

Najideálnejšia forma je forma živnosti, ktorú aj odporúčame. Prácu na TPP nie je možné vykonávať.

Je potrebné, aby som mal/a v oblastiach prania a žehlenia profesionálne skúsenosti?

Profesionálne skúsenosti nie sú potrebné. Gazdinka však musí dokázať zákazníkovi vyprať/vyžehliť veci tak, aby táto služba splnila jeho očakávania. Šatstvo musí byť kvalitne vypraté/vyžehlené.

Čo ak mi nejde prihlásiť/registrovať sa na portál?

Portál caminga.sk pre Vás neustále vylepšujeme. Je možné, že akurát v čase, keď sa registrujete/prihlasujete, ITčkar môže robiť na stránke úpravy a registrácia tak nebude dočasne možná. Skúste sa prihlásiť teda neskôr.

Platím za registráciu? Resp. za čo platím a kedy platím?

Za registráciu sa aktuálne neplatí. Zákazník je povinný poslať nám prostriedky ešte pred jej zrealizovaním. Gazdinka je povinná akceptovať, že odmena jej bude prevedená až po zrealizovaní zákazky a suma strhnutá o odmenu portálu caminga.sk.

Kde zadám zákazku?

Zákazku možno zadať ihneď po prihlásení sa na portál v kolonke vyhľadať gazdinku na mape, link https://www.caminga.sk/Search?type=client

Kde zistím, že mám zákazku?

Všetky zákazky budú vyobrazované v kolonke objednávky.

Stanovujem si ceny za pranie ja ako gazdinka?

Áno a odporúčame ceny nastaviť veľmi blízko odporúčaných cien v kolonke odporúčaný cenník.

Je portál pripravený na realizáciu zákaziek?

Od marca 2020 áno. Ku aktuálnej situácii Vám podáme bližšie informácie online/po telefóne.

Akú mám záruku, že moje oblečenie/bielizeň nebudú odcudzené alebo poškodené?

Každá gazdinka je zodpovedná za realizáciu služby, teda pokiaľ by nebolo vypraté/vyžehlené kvalitne, zákazník má nárok na vrátanie peňazí/náhradu škôd.

Ako inkasujem/zaplatím platbu za poskytnutú službu?

Inkaso/platba sa uskutočňuje výlučne cez náš systém. Akonáhle nájdete na mape gazdinku, zadáte jej objednávku, ihneď po zadaní objednávky môžete ako klient zrealizovať aj platbu. Inkasovaná platba sa gazdinke objaví v kolonke peňaženka.

Kedy môžem z peňaženky prostriedky vyberať?

Ihneď, akonáhle bude v peňaženke suma 10 eur.

Kde uvidím existujúce komunikácie?

V kolonke správy po prihlásení sa.

Kde môžem zmeniť informácie o mojom účte?

V kolonke profil po prihlásení sa.

Môžu si obe strany vymeniť kontaktné údaje?

Zákazníci a gazdinky majú prísne zakázané skontaktovať sa pomimo portálu. Akonáhle takúto komunikáciu alebo obídenie portálu zistíme, môže to viesť ku vylúčení gazdinky zo systému. Gazdinka je povinná klienta upozorniť na túto skutočnosť a nesmie prijímať napr. platby v hotovosti.

Musím využiť obe služby (pranie a žehlenie naraz)?

Nie, je možné vybrať si iba 1 službu, vždy podľa výberu.

Získavam nejakú odmenu za odporučenie novej gazdinky?

Áno, v rámci systému „Podnikaj s nami.“ Pokiaľ odporučíte do nášho systému nového zákazníka, dostávate tak doživotne odmenu 5 % z hodnoty všetkých zadaných a zrealizovaných zákaziek.

NEWSLETTER

Zaregistrujte sa na odber noviniek